هر چی که بخواهی

از سیر تا پیاز چیزهای کامپیوتر و موبایل و ترفندهای باحال و رایگان

هر چی که بخواهی

از سیر تا پیاز چیزهای کامپیوتر و موبایل و ترفندهای باحال و رایگان

فروشگاهی ارزان با فیلم هایی جدید

 

 

می خواهم یه سایت بهتون معرفی کنم که جدیدترین فیلم ها رو با قیمت ارزون در اختیار شما قرار میده اسم اسن سایت www.seryal.blogsky.com هست که در زیر اسم تمام محصولاتش با لینک خرید یعنی اگه روش کلیک کنید می تونید خلاصه فیلم و مشخصات کامل و عکس های از فیلم و بسیاری مشخصات دیگر از فیلم رو ببیند.  

این هم از فیلم ها: 

نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ http://daheye80.blogsky.com

بیایید با توجه به حوادث انتخاباتی و مسائلی که رخ داده یک بار دیگر به انتخابات نگاه کنیم.


وزارت کشور: محصولی با زور احمدی نژاد وزیر کشور شد، و بعد از برگزاری یک انتخابات پر از مشکل، بدون اینکه هیچ عیبی از او گرفته شود، عوض شد و اینقدر وزیر خوبی بود که دیگر اسمی از او نیامد.


قوه قضائیه: چهار هزار نفر دستگیر و شش جلسه دادگاه برگزار شد و کلیه عوامل قضایی مربوطه برکنار شدند، بدون اینکه یک کلمه در این مورد حرف زده شود.


وزارت اطلاعات: کل افرادی که دستگیر شده بودند متهم به براندازی نرم بودند، در حالی که وزارت اطلاعات معتقد بود، براندازی نرم صحت ندارد. وزیر اطلاعات به همین دلیل برکنار شد و دادستان تهران شد و معاونین اطلاعات و کارشناسان ارشد آن هم استعفا دادند.


نیروی انتظامی: مهم ترین گروهی که با سبزها برخورد کردند، نیروی انتظامی بودند که فعلا بیش از ده نفر از آنان زندانی هستند و کهریزک هم تعطیل شده است، اما هیچ کس اسم برکنار شده ها را نمی داند.

بسیج و لباس شخصی ها: معلوم شد که حمله به کوی دانشگاه عملی متخلفانه بوده و توسط عده ای ناشناس صورت گرفته، معترضان به انتخابات هم بقول سردار قاسمی خودشان خودشان را کشته اند، قرار است این عوامل حمله هم شدیدا مجازات شوند، ولی معلوم نیست چه کسانی هستند که قرار است مجازات شوند.


مغز متفکر اغتشاش: تعدادی افراد به عنوان سران اغتشاشات دستگیر و محاکمه و زندانی و متهم و معترف شدند و معلوم شد که آنها می خواستند که نظام را تغییر بدهند، بعد دولت شروع کرد به آزاد کردن آنها و فعلا رویش نمی شود همه را آزاد کند.


سران اغتشاشات: گروهی هم به عنوان سران اغتشاشات شناخته شده اند، موسوی و کروبی و خاتمی هر روز تهدید می شوند که دستگیر خواهند شد، اما کسی دستگیر نشده است.


نتیجه گیری: همه برکنار شدند، اما معلوم نیست چه کسی برکنار شده، تعدادی کشته شدند که دولت نمی داند آنها شهیدند یا دشمن، عده ای هم از نظام دفاع کردند که معلوم نیست متجاوز به ناموس مردم اند یا مدافع آن، گروهی از مردم هم سرکوب شدند که هنوز رای شان را می خواهند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد