هر چی که بخواهی

از سیر تا پیاز چیزهای کامپیوتر و موبایل و ترفندهای باحال و رایگان

هر چی که بخواهی

از سیر تا پیاز چیزهای کامپیوتر و موبایل و ترفندهای باحال و رایگان

اس ام اس رایگان همراه اول !!

 

این کد که در زیر آمده شما می توانید با آن رایگان اس ام اس رایگان همراه اول اعتباری بفرستید. 

دیگه نیاز نیست برای اس ام اس دادن ژول خرج کنید.

با آموزش قرار دادن کد زیر در موبایل خودتون برای همیشه اس ام اس رایگان بفرستید پس کاملا توجه کنید. که برای شهرستان های مخختلف فرق می کنه. این کد رو باید تو message service centre موبایلتون قرار دهید که اگه موبایلتون sony ericsoon هست به روش زیر باید انجام بدید. به ترتیب از صفحه اول موبایل خود به Menu بعد messaging بعد settings و بعد Text message و در آخر به قسمت service centre مراجعه می کنید و کد رو به کد زیر تغییر می دهید. شماره ای که می خواهید به آن اس ام اس رایگان بفرستید (مثلا"******091۵) در آموزش زیر قرار دارد بزنید تا وقتی که به اس ام اس می زنید رایگان بشه.

 

برای 0919

 

روش کار:

 شما میتوانید با فرا گرفتن این آموزش با همراه اول اعتباریتون به 9 تا شماره انتخابیتون اس ام اس بدید بدون اینکه از شارژتون کم بشه.

بعدم تو مراحل زیر اصلا" عجله نکنید و با حوصله مراحل رو انجام بدید و اگر انگلیسیتون خوبه با دقت گوش بدید چون تماس با 444 کاملا" رایگانه،پس با حوصله انجام بدید.

برای اینکار اول با شماره خدماتی 444 تماس بگیرید،این شماره گویاست و باید یه خانمی انگلیسی خوش آمد بگه و صحبت کنه.دقت کنید انگلیسی صحبت کنه.

حالا اگه فارسی صحبت کرد خانومه،اینکارو بکنید تا انگلیسی حرف بزنه:

1_ 444 رو شماره گیری کنید.

2_ عدد 7 روبزنید(برای رفتن به منوی تغییر زبان)

3_ عدد 2 رو بزنید(برای تغییر زبان)

4_ عدد 1 رو بزنید(برای ثبت تغییرات و ذخیره زبان و قطع ارتباط)


تازه کار اصلی شروع میشه،دوباره با 444 تماس بگیرید و ایندفعه اگر خانومه انگلیسی صحبت کرد مراحل زیر رو انجام بدید:

1_ تماس با 444

2_ بعداز اینکه خانمه انگلیسی صحبت کرد عدد 5 رو بزنید.

3_حالا عدد 1 رو وارد کنید.

4_شماره موردنظر رو وارد کنید(مثلا"******091۵) و آخرش # رو بزنید(اگر # نزنیدشماره گیری میکنه،پس مربع رو بزنید حتما" )

5_حالا که # رو زدید شماره موردنظرتون ثبت میشه و منتظر بمونید تا اپراتور شماره ای که وارد کردید رو بخونه و عدد یک رو بزنید تا ارتباط شما قطع بشه.
(بند 5 یه روایت دیگه ام داره و اینه که:بعد از وارد کردن شماره و زدن مربع،عدد یک رو بزنید و منتظر بمونید تا شماره وارد شده رو بخونه و بعد ارتباط رو قطع کنید.)

* توجه : شما میتونید تا 9 شماره همین کار را انجام بدید.
نکته ۱: شما میتونید به هر شماره ای که میخواهید اس ام اس رایگان بدید به این صورت که یکی از 9 تا شماره رو پاک می کنید و به جاش شماره جدید رو می دید. برای این کار بعد از اینکه شماره 444 رو گرفتید گزینه 5 رو بزنید حالا برای تغیر شماره گزینه 2 رو بزنید و بعد از تموم شدن صحبت خانومه شماره قبلی که داده بودید رو بدید و # رو بزنید و باز بعد از صحبت خانومه شماره جدید رو بدید و # رو بزنید و در آخر هم برای تایید 1 رو بزنید و تماس رو قطع کنید.نکته ۲: در هر بار تغییر شماره پنج ریال از حساب شما کم میشه .نکته ۳: شما حتی وقتی که سیم کارتتون یک طرفه شده هم می تونید به این 9 تا شماره اس ام اس رایگان بدید.نکته ۴: وقتی سیمکارتتون یک طرفه هست نمیتونید شماره جدیدی وارد کنید یا شماره رو تفییر می کنه. 


 نظر یادتون نره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد